Pregled košarice

Uvjeti poslovanja web shopa:

Na uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača (N.N.41/2014.), glava III. – Sklapanje ugovora izvan poslovnih prostorija i ugovora na daljinu, od članka 57. do članka 79.

Opći uvjeti
Trgovac 
Luxus plus d.o.o., Krekova ul. 9, 2310 Slov. Bistrica, koja posluje pod trgovačkim imenom Silverstore.

Kupac 
Kupac robe je posjetitelj web shopa koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu, plati kreditnom karticom, e-bankingom, virmanom (uplatnicom) u banci (pošti) i pošalje narudžbu trgovcu ili pošalje narudžbu pa proizvod plati pouzećem (gotovinom prilikom dostave).

Slike i opisi 

Slike i opisi pojedinih proizvoda dobiveni su od proizvođača/dobavljača ili preuzeti s interneta i ne moraju nužno biti identični. Djelatnici web shopa silverstore.hr nastoje što točnije navesti karakteristike proizvoda. Zadržavamo pravo pogreške u opisu i slikama proizvoda. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se promijeniti bez prethodne najave!

Servisni uvjeti 

Uvoznik jamči da će proizvod, ako se koristi pravilno i u skladu s priloženim uputama, u jamstvenom roku pravilno funkcionirati. Servisna mreža zastupnika proizvođača obvezuje se da će na Vaš zahtjev (podnesen u jamstvenom roku o vlastitom trošku) otkloniti u svojim (ili ugovornim servisnim prostorijama) sve kvarove i tehničke nedostatke proizvoda nastale pri normalnoj uporabi, u vremenu na koje se odnosi jamstvo. 
Ako u zakonski propisanom roku po prijemu proizvoda na servis kvar ne bude otklonjen, servis se obvezuje da će proizvod zamijeniti novim (ili vratiti novac), u dogovoru s trgovcem. 
Zastupnik je obvezan osigurati servis i rezervne dijelove i nakon isteka jamstvenog roka, ukupno do 7 godina od datuma kupovine. Jamstvo počinje danom kupovine.

Jamstvo 

Jamstvo imaju svi električni uređaji i električni rezervni dijelovi ako su ugrađeni u ovlaštenom servisu. Jamstveni list i popis ovlaštenih servisera sastavni je dio jamstvenih uvjeta te se isporučuju uz proizvod. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun cijelo vrijeme jamstvenog perioda. 
Račun i jamstveni list jedini su dokumenti s kojima kupac može ostvariti svoja prava. Za netehničke proizvode račun je dokument kojim kupac ostvaruje svoja prava. 
SilverStore kao trgovac odgovorna je za materijalne nedostake proizvoda u skladu s odredbama Zakona o obveznim odnosima.

Putem web shopa www.silverstore.hr kupcu je omogućena kupnja dijela asortimana proizvoda koji se nalaze na stranicama trgovca. 
Cijene su s PDV-om. 
Valuta je hrvatska kuna (HRK). 
Trgovac se obavezuje održavati web sjedište u skladu s dobrom ekonomskom praksom i u maniri dobrog gospodarstvenika, te nije odgovoran za kvalitetu internetske veze kojom kupac pristupa web sjedištu trgovca. 
Istaknute redovne i akcijske cijene vrijede kako za kupnju putem interneta, tako i za kupnju u trgovini. Karticu vjernosti SilverStore kluba  moguće je koristiti i u web shopu. Ako kupac nema karticu, može je zatražiti tijekom plaćanja ispunjavanjem online prijavnice. 
Bodovi ostvareni tijekom kupnje u kojoj je zatraženo članstvo u klubu bit će pridodani ručno, a daljnje bodovno stanje prikuplja se automatski tijekom kupnje. Cijena dostave ne donosi bodove niti je cijenu dostave moguće umanjiti trošenjem prethodno sakupljenih bodova

Naručivanje

Proizvodi se naručuju putem košarice i neopozivi su. Proizvod može naručiti samo registrirani korisnik. U slučaju da trgovac nije u mogućnosti isporučiti proizvod zato što naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača, trgovac će pismeno obavijestiti kupca koji može otkazati narudžbu ili eventualno prihvatiti novi rok isporuke. Odluči li se kupac otkazati narudžbu, trgovac će kupcu vratiti uplaćen novac (uvećan za propisanu kamatnu stopu) što je prije moguće, a najkasnije u roku od 30 dana od kada je nastupilo zakašnjenje. Ako kupac odbije primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio, trgovac ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih manipulativnih troškova vezanih uz isporuku.

Dostava

Opći uvjeti dostave 
Naručeni proizvodi dostavljaju se do kolnog prilaza najbližeg stambenom objektu (izuzev nekih otoka gdje dostavljamo u trajektnu luku). Ako se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi proizvode do kata na kojem se nalazi kupac, već do kolnog prilaza najbližeg ulazu u zgradu. Prilaz ulazu dostavnim vozilom mora biti slobodan, u suprotnom dostava se vrši do najbliže točke na kojoj je istovar moguć. Dostava se obavlja isključivo na području cijele Hrvatske i Slovenije. Proizvodi se šalju putem prijevozničke tvrtke GLS, Intereurope...

Okvirni je rok isporuke do 12 radnih dana, osim proizvoda za koje je kupac posebno obaviješten o roku isporuke. Dostava na kopnu je od 3 do 12 radnih dana, dostava na otoke do 12 radnih dana, a 14 dana za Mljet, Šoltu, Vis i Dugi Otok, ovisno o rasporedu vožnje trajekata. Rok počinje od trenutka kad Silver Store j.d.o.o. zaprimi uplatu na žiro računu ili bude odobrena autorizacija kreditnih kartica. Subote i nedjelje ne računaju se u rok dostave. Dostava naručene robe naplaćuje se u skladu s težinom paketa, te uz dodatak od 45% za otoke (najmanje 60kn + pdv). Cijena dostave dostupna je svim registriranim korisnicima, te je vidljiva u košarici ovisno o težini proizvoda. Cjenik pogledajte ovdje. Dostava se obavlja od 8 do 16h radnim danom.

Trenutačni status vaše narudžbe (zaprimljena, u pakiranju, završeno pakiranje, predano na dostavu) možete pratiti u sklopu svog profila kroz modul narudžbe. Kako bi osigurali kvalitetniju komunikaciju između kupca i dostavljača, djelatnici web shopa dostavnim službama daju i telefonski broj koji je kupac naveo prilikom registracije.

Dan prije planirane dostave kupac prima SMS poruku (pošiljatelj GLS) između 9 i 10h ujutro i to sljedećeg sadržaja:

Vaša SilverStore narudžba biti će isporučena (datum) do (sat). Vozač će vas kontaktirati 30min prije dolaska na adresu. Dostava se vrši do najbliže točke na koju može pristupiti dostavno vozilo tj.kolnog prilaza. Ukoliko vam ponuđeni datum ne odgovara molimo vas povratnu informaciju do 16h odgovorom na SMS-a ili telefonskim pozivom. Vaš GLS.

Ukoliko vam predloženi termin ne odgovara potrebno je do 16h na dan kada ste poruku primili ugovoriti novi termin dostave. U suprotnom ako novi termin dostave nije ugovoren a primatelj nije zatečen u dogovoreno vrijeme na dogovorenoj adresi svaki novi pokušaj dostave podliježe dodatnoj naplati. Pošiljka se može zadržati na skladištu dostavljača do 5 dana bez dodatnih troškova. Po isteku tog roka svaki dodatni pokušaj dostave se naplaćuje.

Ostali uvjeti dostave 
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati pismenim putem upisom oštećenja na dokument dostavnicu dostavnom radniku koji je robu isporučio, odnosno, ili odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Roba je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi. Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu te je dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Ako kupac, nakon što je roba poslana, u očekivanom vremenu ne primi robu ili obavijest o isporuci, ima pravo o tome obavijestiti trgovca kako bi se poduzelo traženje pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.

U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera, koje je isti vratio web shopu www.SilverStore.hr bez isporuke kupcu i sl.) Luxus plus d.o.o. ne preuzima odgovornost na „prvi rizik“ i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem roku.

Zaštita osobnih podataka

Osobni podaci koje prikupljamo ovise o: vrsti usluge koju pružamo našim kupcima, korisnicima i klijentima, namjeri kupca da koristi naše usluge, o vrsti ugovora kojeg sklapamo s našim klijentom kao i o namjeri kupaca da koriste svoja prava temeljena na zakonskim i regulatornim odredbama o zaštiti osobnih podataka. U prvom redu radi se o podacima bez kojih ne možemo izvršiti uslugu, a uključuju najmanje:

- osnovne osobne podatke (ime i prezime)
- osnovne kontakt podatke (adresa, broj telefona, mail adresa)
- podatke vezane uz korištenje SilverStore klub kartice
- podatke vezane uz korištenje web stranice www.SilverStore.hr
- podatke vezane uz korištenje SilverStore web shopa
- podatke nužne za sklapanje ugovora o potrošačkom kreditiranju
- ostale osobne podatke nužne za ostvarenje klijentovih prava temeljenih zakonskim odredbama o zaštiti potrošača
Detaljne informacije o obradi i zaštiti osobnih podataka naći ćete na sljedećem linku  Prikupljanje i obrada osobnih podataka

INFORMACIJE O OBRADI OSOBNIH PODATAKA

Luxus plus d.o.o. ( u daljnjem tekstu SilverStore) , Krekova ul. 9, OIB:HR89450108986, u obavljanju svoje djelatnosti, prikuplja i obrađuje osobne podatke poštujući sve relevantne zakone i propise.

Zaštita i sigurnost osobnih podataka naših kupaca, klijenata i poslovnih 
partnera je SilverStore prioritet.

Molimo Vas da ove Informacije pažljivo pročitate!

Voditelj obrade osobnih podataka
SilverStore je voditelj obrade osobnih podataka u skladu sa zakonom i propisima o zaštiti osobnih podataka. SilverStore kao voditelj obrade osobnih podataka određuje svrhu i sredstva obrade osobnih podataka i odgovorna je za čuvanje i korištenje osobnih podataka u papirnatom i/ili elektronskom obliku.

SilverStore.hr, u svom poslovanju može biti i izvršitelj obrade osobnih podataka u slučaju u kojem obrađuje osobne podatke sukladno pisanoj uputi voditelja obrade osobnih podataka.

Službenik za zaštitu osobnih podataka
SilverStore je u skladu sa zakonskim i regulatornim zahtjevima imenovala Službenika za zaštitu osobnih podataka kojega možete kontaktirati vezano za sva pitanja vezana za obradu osobnih podataka ili ostvarivanje prava na zaštitu osobnih podataka.
Kontakt: silverstore.hr@gmail.com ili putem kontakt centra +385 91 208 1977.

Osobni podaci koje prikupljamo
Osobni podaci koje prikupljamo ovise o: vrsti usluge koju pružamo našim kupcima, korisnicima i klijentima, namjeri kupca da koristi naše usluge, o vrsti ugovora kojeg sklapamo s našim klijentom kao i o namjeri kupaca da koriste svoja prava temeljena na zakonskim i regulatornim odredbama o zaštiti osobnih podataka. U prvom redu radi se o podacima bez kojih ne možemo izvršiti uslugu, a uključuju najmanje:

- osnovne osobne podatke (ime i prezime)

- osnovne kontakt podatke (adresa, broj telefona, mail adresa)

- podatke vezane uz korištenje SilverStore  klub kartice

- podatke vezane za korištenje web stranice www.silverstore.hr

- podatke vezane uz korištenje SilverStore web shopa

- podatke nužne za sklapanje ugovora o potrošačkom kreditiranju

- ostale osobne podatke nužne za ostvarenje klijentovih prava temeljinih zakonskim odredbama o zaštiti potrošača

Prikupljanje i korištenje osobnih podataka
SilverStore  prikuplja i upravlja osobnim podacima u svrhu kupoprodajnog odnosa za proizvode i usluge iz vlastite ponude te kako bi ispunila zakonske i regulatorne obveze kao i u svrhu ostvarenja vlastitih legitimnih interesa zakonitog poslovanja.

Ako to od nas traže relevantni zakonski propisi, za određene ćemo razloge dodatno tražiti od korisnika njegovu (vašu) izričitu privolu.

Razlozi zbog kojih obrađujemo osobne podatke radi sklapanja i ispunjenja ugovornih obveza su:

- prodaja roba i usluga

- prodajne i marketinške aktivnosti SilverStore 

- administriranje ugovornog odnosa

- upravljanje i zaprimanje prigovora, pritužbi i reklamacija

- dostava i montaža kupljene robe

- postupak naplate ili prisilna naplata dugova

- druge zakonske obveze koje proizlaze iz poslovanja Flibe

 Razlozi radi kojih obrađujemo Vaše osobne podatke na temelju naših poslovnih legitimnih interesa su:

 - obavještavanje o promjenama vezanim uz uvjete poslovanja

- obavještavanje o mogućnostima korištenja SilverStore  klub kartice

- sprječavanje i otkrivanje prijevare

Za sve druge aktivnosti koje nisu pokrivene gore navedenim razlozima zatražit ćemo dodatnu privolu. Naši klijenti, u svakom trenutku, imaju pravo povući danu privolu.

Pristup osobnim podacima
SilverStore  poduzima tehničke i organizacijske mjere kako bi se prikupljeni osobni podaci obrađivali samo na način koji je u skladu s iskazanom svrhom. Ukoliko je nužno u svrhu izvršenja naših poslovnih aktivnosti, pristup osobnim podacima će biti omogućen trećim stranama i to: državnim tijelima i tijelima javne vlasti koja u svrhu provedbe zakonskih obveza imaju pravo pristupa osobnim podacima; odvjetnicima, servisnim službama, tiskari, financijskim ustanovama i drugim poslovnim partnerima.

Svi osim državnih tijela i tijela javne vlasti osobne podatke obrađuju isključivo prema uputama SilverStore .

Obrada osobnih podataka
Korisnički osobni podaci će biti obrađivani unutar Europskog gospodarskog područja (EGP) od strane izvršitelja obrade koji su navedeni u poglavlju Pristup osobnim podacima, a čija je odgovornost i obveza zaštite osobnih podataka i čuvanja njihove povjerljivosti definirana ugovornim odnosom i u skladu sa svim tehničkim i organizacijskim mjerama i zakonskim propisima koji uređuju zaštitu podataka. Vaši osobni podaci koje je SilverStore  prikupila u svrhe navedene u poglavlju Prikupljanje i korištenje osobnih podataka neće biti dostupni nikome tko za to nema ovlaštenje SilverStore .

Ostvarenje prava
Kada je to zakonski predviđeno, korisnik, kupac, klijent ima pravo na informacije o obradi njegovih osobnih podataka; povlačenje svoje privole u bilo koje vrijeme, ako osobne podatke obrađujemo uz danu privolu; ispravak ili dopunu osobnih podataka kako bi uvijek bili točni; brisanje osobnih podataka kada više nisu potrebni za gore navedene svrhe; podnošenje prigovora Flibi d.o.o. ili nadležnom državnom tijelu.

SilverStore  svim zainteresiranima osigurava komunikacijske kanale zbog ostvarivanja svojih prava vezanih za zaštitu osobnih podataka i to postavljanjem zahtjeva:

osobno u bilo kojem prodajnom centru SilverStore 
putem elektroničke pošte poslane sa u sustavu SilverStore  registrirane e-mail adrese na silverstore.hr@gmail.com ili
putem web-forme SilverStore  kluba za registrirane korisnike kluba.
Neovisno o odabranom komunikacijskom kanalu zahtjev se podnosi osobno i na način da je djelatnicima SilverStore  omogućena identifikacija podnositelja zahtjeva.

Pravo na prigovor nadzornom tijelu
Osim prigovora na obradu osobnih podataka podnesenog Flibi d.o.o., prigovor na obradu osobnih podataka moguće je podnijeti i Agenciji za zaštitu osobnih podataka, Martićeva 14, Zagreb, 00385 (0)1 4609 999, azop@azop.hr ,www.azop.hr

Čuvanje osobnih podataka
Vremenski period čuvanja osobnih podataka korisnika ovisi o svrsi radi koje ih obrađujemo.

Podaci vezani za članstvo u SilverStore  klubu kao i povezani podaci kupaca otvoreni zbog prodajnih transakcija ili pružanja drugih usluga, čuvaju se trajno odnosno do prestanka članstva u SilverStore  klubu.
Podaci prikupljeni samo zbog pružanja prodajnih transakcija ili pružanja drugih usluga, čuvaju se još 12 mjeseci od datuma zadnje transakcije u kojoj su korišteni (primjerice transakcija isporuke, dostave, reklamacije i sl.)
Podaci prikupljeni zbog obrada temeljeni na zakonskoj osnovi, čuvaju se sukladno vremenskim ograničenjima odredaba predmetnog zakona (primjerice Zakon o računovodstvu i sl.)
Kontakt
Za bilo kakva pitanja o načinu korištenja osobnih podataka možete nas kontaktirati telefonom, e-mailom ili poštom kako slijedi:

slanjem elektroničke pošte na silverstore.hr@gmail.com
pisanim putem na adresu: Fliba d.o.o., Gospodarska ulica 5, 10255 Zagreb
putem web obrasca koji se nalazi na www.silverstore.hr
pozivom kontakt centra na 091 511 6892
 Za komunikaciju zbog ostvarivanja prava vezanih za zaštitu osobnih podataka potrebno je koristiti komunikacijske kanale definirane u poglavlju „Ostvarivanje prava“ kako bi svaki zahtjev bio urudžbiran a korisnik kao inicijator identificiran.

Ažuriranje Informacije o obradi osobnih podataka
SilverStore redovno revidira i ažurira Informacije o obradi osobnih podataka sukladno promjenama u vlastitim poslovnim procesima ili temeljem zakonskih i regulatornih obveza. Važeća verzija Informacije o obradi osobnih podataka dostupna je na našim stranicama 

silverstore.hr
Ukoliko dođe do značajnih promjena koje u većoj mjeri utječu na obradu osobnih podataka informaciju ćemo bez odlaganja objaviti na web stranici te vas izravno informirati.
Uvjeti obrade osobnih podataka zbog pružanja usluge izmjere, dostava, montaže i povrata
Za potrebe pružanja usluge izmjere, dostava, montaže i povrata robe SilverStore prikuplja sljedeće podatke:

- ime i prezime
- adresa isporuke ili preuzimanja robe
- broj telefona i/ili mobilnog telefona
- informacije o adresi za isporuku ili preuzimanje
 Navedene podatke ustupamo ugovorenim poslovnim partnerima, pružateljima logističkih usluga u svrhu izvršenja ugovorenih usluga. Partneri koji pružaju usluge ovlašteni su od strane SilverStore  za obradu osobnih podataka kupaca isključivo u svrhu izvršenja ugovorenih usluga.

Uvjeti obrade osobnih podataka za članstvo u SilverStore  klubu
Prijava u članstvo SilverStore klub je dobrovoljno i ostvaruje se popunjavanjem pristupnog lista i predajom u bilo kojem prodajnom centru SilverStore  ili prijavom putem web obrasca koji se nalazi na stranici www.silverstore.hr. Prava i obveze vezane uz članstvo u SilverStore  klub opisani su u Općim uvjetima korištenja SilverStore klub kartice.

Obrada osobnih podataka prikupljenih prilikom prijave u članstvo SilverStore  klub provodi se u skladu s postupcima opisanim ovim Informacijama o obradi osobnih podataka. Osim osobnih podataka prikupljenih prilikom postupka prijave u članstvo SilverStore klub, SilverStore  prikuplja i obrađuje podatke vezane uz kupnju roba i usluga, a u skladu s pravima i obvezama iz Općih uvjeta korištenja SilverStore klub kartice.

Vaši podaci prikupljeni pri prijavi u članstvo SilverStore klub bit će povezani s vašim profilom u web shopu SilverStore  kao i otvorenim kupcima u informatičkom poslovnom sustavu Flibe ukoliko je prilikom kupnje korištena SilverStore klub kartica.

Korisnik SilverStore klub kartice ima pravo u svakom trenutku odustati od dane privole za obradu osobnih podataka i zatražiti prestanak daljnje obrade njegovih podataka opozivom svoje izjave o suglasnosti i vraćanjem kartice izdavatelju. U tom slučaju prestaje biti korisnikom kartice i ne može više koristiti predviđene pogodnosti.

SilverStore zadržava pravo obrade osobnih podataka korisnika SilverStore klub kartice nakon povlačenja privole u mjeri koja je nužna radi poštovanja pravnih obveza kao i obveza proizašlih iz odnosa Flibe i korisnika klub kartice.

Kolačići ("cookies") i praćenje internet aktivnosti
Kolačić je tekstualna datoteka koju web stranice koje posjećujete spremaju na korisnikov uređaj (računalo, tablet, smartphone). SilverStore koristi kolačiće kako bi posjetiteljima olakšala i poboljšala pristup funkcijama koje im pruža SilverStore web stranica. Informacije koje prikupljamo kolačićima koriste se za pamćenje postavki i korisničkih aktivnosti na web stranicama kao što su pregledavanje artikala, kretanje po stranicama, stavljane proizvoda u košaricu, zanimljivi artikli ili artikli za usporedbu i tako dalje.

Kolačiće korisnik može u svakom trenutku obrisati ili blokirati u postavkama svog internet preglednika. Ako korisnik s blokiranim kolačićima pristupi SilverStore web stranicama pojedine funkcionalnosti na stranici neće biti moguće.

SilverStore na stranicama SilverStore Webshop koristi usluge za analizu posjeta i praćenja navika kupaca kao npr. Google Analytics. Pružatelj usluga može uporabom kolačića pratiti korisnikove posjete našim i drugim internet sjedištima i na osnovu toga korisniku prikazivati SilverStore plaćene oglase ili oglase drugih korisnika usluge. Prikaz oglasa korisnik može zaustaviti na stranici pružatelja usluga zaduženih za prikaz oglasa.

Plaćanje

Naručene proizvode i usluge kupac može platiti na jedan od sljedećih načina: 

- pouzećem, odnosno gotovinom prilikom dostave

- uplatom u pošti, banci, SilverStore ili internet bankarstvom

- virmanskom uplatom

- Paypal

* * Plaćanje kreditnim karticama obavlja se preko Monri Payments i ZaBa sustava naplate zaštićenog Secure Socket Layer (SSL) protokolom. Prije nego što kupac izvrši uplatu bilo kojim načinom plaćanja, mora se registrirati i popuniti online formular za narudžbu. 

* * Nakon ispravno popunjene narudžbenice trgovac kupcu dostavlja potvrdu narudžbe na e-mail adresu koju je kupac definirao prilikom registracije. 
* * U slučaju preuzimanja robe na prodajnom mjestu, naručene proizvode nije moguće podići odmah po uplati, već za njih vrijede uobičajeni rokovi isporuke. Kupac prima dodatnu obavijest e-mailom da je njegova roba spremna za preuzimanje. 
* * U slučaju da kupac robu namjerava platiti e-bankingom/virmanom, rok za uplatu je 24 sata. Nakon tog roka trgovac ne može garantirati stanje skladišta i dobavljivost naručenih artikala. Obrada narudžbe počinje teći od trenutka vidljivosti uplate na našem računu. Ako je uplata uslijedila nakon roka, a roba je raspoloživa, pokreće se postupak dostave. Ako roba nije raspoloživa, pristupa se povratu preplaćenih sredstava (uvećanih za zakonske kamate po kamatnoj stopi poslovne banke kod koje vodi transakcijski račun) u roku od najviše 30 dana od dana uplate.

Sigurnost plaćanja 

Tajnost Vaših podataka zaštićena je i osigurana uporabom SSL enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128/256-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prijenosa. Time je omogućen siguran prijenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i Monri Payments servisa, te obratno.

Zamjena proizvoda/reklamacije/povrat

Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima: 

- isporuka robe koja nije naručena
- isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
- ostali slučajevi sukladno zakonskim okvirima

Zamjena reklamiranog proizvoda 

Kupac može zamijeniti kupljeni proizvod u roku od 14 (četrnaest) dana od primitka na adresu dostave. Web shop SilverStore.hr obvezuje se reklamirani proizvod zamijeniti istim ili proizvodom sličnih karakteristika istog cjenovnog i kvalitativnog razreda u roku od 30 dana od primitka zahtjeva. Kupac je dužan reklamirani proizvod dostaviti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa svim priloženim dijelovima (daljinski upravljač, ispravljač, upute, baterije i sl.). Proizvodi s vidljivim oštećenjima, proizvodi koje je kupac pokušao popraviti ili prepraviti, proizvodi koji su oštećeni zbog nestručnog priključivanja ili neprikladne upotrebe, strujnog udara i proizvode bez originalne ambalaže nije moguće zamijeniti. Nakon isteka roka od 7 (sedam) dana, reklamacija i popravak mogući su u ovlaštenom servisu.

Trgovac će odobriti povrat robe kupcu nakon opravdane reklamacije zaprimljene isključivo pismeno kroz  web formular za reklamacije . U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, trgovac će nadoknaditi kupcu njegove poštanske troškove povrata robe i eventualnu vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti. U slučaju povrata robe koji nije nastao propustom trgovca, kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali.

Otkazivanje ugovora 

Kupac može otkazati ugovor ne navodeći za to razlog u roku od četrnaest (14) radnih dana. Rok otkazivanja ugovora počinje teći od dana kada je kupac primio proizvod. Kupac mora obavijestiti trgovca o otkazivanju ugovora pismenim putem. To može učiniti putem online formulara ili slanjem poštom koristeći obrazac propisan Pravilnikom o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora sklopljenog na daljnu i ugovora sklopljenih izvan poslovnih prostorija. Ugovor se smatra otkazanim kada trgovac primi pismenu obavijest. U slučaju otkazivanja ugovora kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod trgovcu u roku od četrnaest (14) dana od otkazivanja ugovora. Proizvod(i) koje vraćate moraju biti kompletni, u originalnoj i neoštećenoj ili maksimalno očuvanoj ambalaži sa svim pripadajućim neoštećenim dijelovima, priborom i dokumentacijom. Po primitku proizvoda kupac može neivanzivnom uporabom proizvoda utvrditi prirodu, obilježje i funkcionalnost robe. U slučaju otkaza ugovora i povrata robe kupac je odgovoran za svako umanjivanje vrijednosti robe koja je rezultat prekomjerne i neprimjerene uporabe proizvoda. Te se povrat novaca obavlja razmjerno utvrđenoj umanjenoj vrijednosti. 
Pravo na otkaz ugovora kupac ima sukladno Zakonu o zaštiti potrošača po Osjeku IV, članak 72 koji govori o općim odredbama za ugovore sklopljene na daljinu. 
* svaki ugovor sklopljen sredstvom daljinske komunikacije na koji se primjenjuju pravila sadržana u ovom članku Zakona potrošač može, ne navodeći za to razlog, raskinuti u roku od četrnaest dana, 
* u slučaju sklapanja ugovora o kupoprodaji , rok iz stavka 1. ovoga članka počinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed 
*ako je jednom narudžbom potrošač naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok iz stavaka 1.ovog članka započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe 

Trgovac se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva (uvećan za zakonske kamate po kamatnoj stopi poslovne banke kod koje vodi transakcijski račun ) u roku od četrnaest (14) radnih dana po primitku pismene obavijesti o raskidu ugovora.

Isključenje prava na otkaz ugovora 

Potrošač nema pravo na raskid na temelju članka 79. Zakona o zaštiti potrošača ako je riječ o ugovoru:

o prodaji proizvoda ili obavljanju usluge čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani prekid ugovora,
o prodaji proizvoda izrađenog na temelju potrošačeve specifikacije, proizvoda izrađenog isključivo za potrošača ili proizvoda koji zbog svoje naravi ne može biti vraćen ili je podložan brzom propadanju,
o prodaji audio ili videozapisa, te računalnih programa koje je potrošač otpakirao,
o prodaji knjiga i drugih publikacija.

Rješavanje sporova 

U slučaju spora između potrošača i trgovca, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore, prijedlog za mirenje Centru za mirenje ili Europskoj komisiji putem obrasca za online rješavanje sporova. Eventualne sporove trgovac i potrošač nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u Zagrebu.

Kontakti: 

Luxus plus d.o.o
Krekova ul. 9
2310 Slov. Bistrica
INFO TELEFON: +385 91 208 1977
OIB: HR89450108986
MBS:080861675
Upisano kod Trgovačkog suda u Zagrebu 
IBAN: SI56 0228 0025 8732 878 otvoren kod NLB

Kupnjom proizvoda kupac prihvaća uvjete poslovanja.

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Što su kolačići?
Posjetom i korištenjem web stranice pristajete na korištenje i snimanje kolačića.U redu Saznajte više o kolačićima